- Be the BEST FUCK the Rest -

środa, 28 grudnia 2011

Beige,blanche,brun....

Ostatnio zakochałam się w brązach,bielach,czerniach,bezach i szarościach.
Więc jak się można domyślić  wyrzuciłam z mojej szafy większość kolorowych ubrań i musiałam nadrobić straty... teraz stawiam na klasyczne ubrania, pasujące do wszystkiego. Lubię koronki ,paski czarno-białe,lekką kratkę i nietuzinkową, ale przy tym klasyczna biżuterię, która ma w sobie to coś :) lecz ubranie ubraniu nie równe,musi mieć tez odpowiednia formę i dobry materiał.



Te szpilki to moje marzenie !


Kocham ją za jej prostotę.
W następnych postach (gdy już wreszcie zdobędę aparat) pokaże Wam kilka moich stylizacji,mam nadzieję, że Wam się spodobają i rzeczy zakupione niedawno na zakupach przed świątecznych.
 mykam do zd z histori ;/
Be the best Fuck the rest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz